fredag 15 april 2011

Bakom stenen 2

29/10 2010

Jag kan inte. Jag vill inte. Jag vägrar ut mig. Tre stopp på ett hinder och sen är jag ute. Så det så.

Meningen är att jag ska på fetischfest imorn, och förfest innan dess, i Kärlekskollektivet, med Niklas som värd. Det ska komma runt 30 personer.

Men jag vet inte. Hela mitt inre gör uppror. Vältrar sig som rasande vågor mot det faktum att jag nästan har lovat att komma. Att folk förväntar sig att jag ska komma. Jag vill inte.
Jag vill hem till skogen. Jag vill gömma mig för världen. Smyga undan och vara ensam och inte synas. Jag vill bygga mitt eget krypin där ingen hittar mig.

Släpp av mig. Släpp ut mig! Låt mig vara. Ge fan i mig. Rör mig inte! Försvinn, jag vill inte ha er här, i mitt liv! Far och flyg, allihop därute!

Nej, inte alla. Det finns några som jag håller av. Som jag vill hälsa på och umgås med i lugn och ro. Som jag vill ha nära. Just nu.
Just nu vill jag inte klä upp mig i fetsichkläder och försöka vara sexig och låtsas ha en kropp som jag inte har. Jag är less. Släpp ut mig. Låt mig vara. Gör mig inte mer ledsen.

Jag finns bakom stenen, men gud nåde den som vågar komma och störa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar